تولدت مبارک

خرید بک لینک

تولدت مبارک


تولدت مبارک

خیلی دلم برات تنگ شده،میدونم نمیخونی ولی دارم برا دلم خودم مینویسم ،هرکی بخونه فکر میکنه خل شدم ههه

کاش میشد ی بار ببینمت و بغلت کنم،فقط ی بار....

کاش کنارت بودم و تولد میگرفتیم ....

خیلی کاشای دیگه...

ولی .....

.......

خودمم| |

با دلم نوشتم...

ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت: 2:31

صفحه بندی