سلام
سلام امیدوارم حالت خوب باشه،فعلا که عزرائیل افتاده به ما ول کن نیست و همینطور داره تلفات میگیره ازمون،دستمم شکست،نمیدونم چرا همه با هم اینطوری باید میشد،ولی امیدوارم حال تو خوب باشه لااقل و خوشحال باشی
خودمم| |
با دلم نوشتم...ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6
سلام،کرونا خیلی بده خیلی .......... امیدوارم کسی نگیرتش با دلم نوشتم...
ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13
تولدت مبارکتولدت مبارکخیلی دلم برات تنگ شده،میدونم نمیخونی ولی دارم برا دلم خودم مینویسم ،هرکی بخونه فکر میکنه خل شدم هههکاش میشد ی بار ببینمت و بغلت کنم،فقط ی بار....کاش کنارت بودم و تولد میگرفتیم .. با دلم نوشتم...ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15
دیگه با این کارت حرفی نزاشتی بزنم،امیدوارم خوشبخت بشی باهاش ....
با دلم نوشتم...ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50
به اولین قاصدکی که از شهر قشنگ زندگی تو بگذرد پیغام میدهم که هیچ چیز نمی تواند مهرت را از دلم بیرون کند حتی فاصله ها . با دلم نوشتم...ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133