با دلم نوشتم

خرید بک لینک

سلام


سلام امیدوارم حالت خوب باشه،فعلا که عزرائیل افتاده به ما ول کن نیست و همینطور داره تلفات میگیره ازمون،دستمم شکست،نمیدونم چرا همه با هم اینطوری باید میشد،ولی امیدوارم حال تو خوب باشه لااقل و خوشحال باشی

خودمم| |

با دلم نوشتم...

ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 22:38

سلام،کرونا خیلی بده خیلی .......... امیدوارم کسی نگیرتش با دلم نوشتم...

ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 22:38

تولدت مبارکتولدت مبارکخیلی دلم برات تنگ شده،میدونم نمیخونی ولی دارم برا دلم خودم مینویسم ،هرکی بخونه فکر میکنه خل شدم هههکاش میشد ی بار ببینمت و بغلت کنم،فقط ی بار....کاش کنارت بودم و تولد میگرفتیم .. با دلم نوشتم...ادامه مطلب

ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت: 2:31

دیگه با این کارت حرفی نزاشتی بزنم،امیدوارم خوشبخت بشی باهاش ....

با دلم نوشتم...

ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:43

به اولین قاصدکی که از شهر قشنگ زندگی تو بگذرد پیغام میدهم که هیچ چیز نمی تواند مهرت را از دلم بیرون کند حتی فاصله ها . با دلم نوشتم...ادامه مطلب

ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:45

صفحه بندی