تولدت مبارک

تولدت مبارک
خیلی دلم برات تنگ شده،میدونم نمیخونی ولی دارم برا دلم خودم مینویسم ،هرکی بخونه فکر میکنه خل شدم ههه
کاش میشد ی بار ببینمت و بغلت کنم،فقط ی بار....
کاش کنارت بودم و تولد میگرفتیم ....
خیلی کاشای دیگه...
ولی .....
.......
خودمم| |
با دلم نوشتم...ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15