دوس داشتم حداقل این وبو بزاری که لااقل بیام بهش سربزنم و دلم بکم آروم بشه روزی که پاکش کردی خیلی ناراحت شدم،نمیدونم چرا انقد راحت تونستی اینکارو بکنی،همیشه دوست داشتم و دارم،هیچوقت غیر خودت به کسی اعتماد نکردم چون تنها کسی بودی که بهش اعتماد داشتم،مهم نبود کی چی میگه بهم،ولی حرفای تو برام مهم بود و هست،نمیدونم اصلا میای دیگه سر بزنی یانه ،البته بعید میدونم دیگه بیای چون پاکش کردی ولی من همیشه اینو نگه میدارم و بدون همیشه دوست داشتم و دارم،هرجا هستی امیدوارم خوشبخت بشی با دلم نوشتم...
ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 1:26