
دوس داشتم حداقل این وبو بزاری که لااقل بیام بهش سربزنم و دلم بکم آروم بشه روزی که پاکش کردی خیلی ناراحت شدم،نمیدونم چرا انقد راحت تونستی اینکارو بکنی،همیشه دوست داشتم و دارم،هیچوقت غیر خودت به کسی اعتماد نکردم چون تنها کسی بودی که بهش اعتماد داشتم،مهم نبود کی چی میگه بهم،ولی حرفای تو برام مهم بود و هست،نمیدونم اصلا میای دیگه سر بزنی یانه ،البته بعید میدونم دیگه بیای چون پاکش کردی ولی من همیشه اینو نگه میدارم و بدون همیشه دوست داشتم و دارم،هرجا هستی امیدوارم خوشبخت بشی...
ادامه مطلب
گاهی حجـم دلــتنـگی هایـــــم آن قــــدر زیـاد میشود کــه دنیــا بــــا تـــمامی وســـعتش بـــرایــم تنگـــــــــــــــ میشـود...!!! xa0...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب